14 Februari 2011

orang Johor sahaja

ouh sudah beberapa hari tak bukak blog, dah terasa bahang rindunya, rindu blog ok, bukan rindu orang! hee kenapa? sebab bil tepon banyak sangat, teramai pulak aku tercall gayu malam malam. dah pulak bapak aku malas nak bayar, dah biarkan di potong sahaja. huu
terasa terseksa hidup tanpa dia, dia tu facebook lah! dia dan rakan rakan. teruskan..



ok sebenarnye aku nak tulis pasal larian perdana yang di anjurkan oleh Negeri Johor. orang johor je beb, sempadan Melaka pun tak leh, tapi tak tau pulak motif larian ni, ade yang cakap nak bantu mangse banjir, ade yang cakap meramaikan orang di jalan raya, tanya kakak aku, die boleh cakap, 'menambahkan gaji polis ketika hujung minggu'' -.- tak kesah lah, asalkan aku lari sikit dan dapat markah koko peringkat negeri yow! dan larian ini diadakan sabtu lepas, oleh kerana internet ku telah di potong, baru sekarang dapat aku tulis tulus.

usha usha sikit gambar kamik...


wakil berjalan HSM!
time time kumpul dulu
mari kita berjalan
dan terus berjalan

dah ramai gini gini mesti ada yang tunjuk samseng lah apelah kan, langar bahu sikit nak gaduh, tegur sikit dah nak gegar, lagi dua sekolah yang bermusuhan, pantang di cabar! ade lah sikit babak cemas antara sekolah ni dengan sekolah ni, walau apa apapun, keadaan terkawal dan setel baik pastinya.

dan dan kalau ada event, pastinya ada konvoi, lebih ramai dan lebih gempak! hidup highschool!




ps: nak jogging, perut makin membesar lak >.<'

6 ulasan:

  1. aku pun orang johor.. hehe .

    tapi tak tahu pulak ada program ni .. kat area mana nie

    BalasPadam
  2. haha xde ke? asal xde sehh? kau dok area mane? jb sampai muar ade.

    BalasPadam
  3. tak perasan kot, hee sorry eqa, xde jodoh lak, hehehe nanti kite jumpe lgi

    BalasPadam

yeke?