14 Februari 2011

karma

ya, aku tidak menyesal dengan setiap patah aku keluar, setiap kata aku sebut. aku cukup gembira dengan kehiduapan aku, kehidupan yang berlatar belakangkan rakan rakan, dan sahabat andai. aku tak kesah kalau kau orang tak suka, yang penting hidup tetap akan di teruskan.

kenapa kau sanggup putus kawan yang telah kenal berbelas tahun demi kekasih yang mungkin tidak berpanjangan atau mungkin hanya akan bertahan selama 3 bulan, itu bodohkan?

aku tetap aku, tak suka, boleh jalan, suka boleh kita teruskan. dalam hati ada siapa? ada si setia hati. tetap setia walau apa jua keadaan mendatang, sentiasa di hati.

2 ulasan:

  1. itu apa emak? tidak bodohkah jika kau menghabiskan waktu muda demi kekasih yang tidak akan berpanjangan? atau lebih baik kau menghabiskan masa bersama rakan2 kau dan selepas puas, tiba massa untuk kita bersama sang jodoh

    BalasPadam

yeke?