15 Februari 2011

demi nasi dulang

Assalamualaikum semua, salam maulidur Rasul kepada semua. mari kita memanjangkan selawat ke atas nabi kita, Nabi Muhammad S.A.W

baik harini pagi pagi aku dah bangun, semata nak pinjam basikal fixie orang tu, salah satu kawan baik aku jugak, hehe ak ke mana? pastinya ke masjid! se awal 6.30 aku bangun, golek sini golek sana.

dah amek fixie, yok bergerak ke pusat pengumpulan iaitu di rumah Bai. sape Bai? lenjan je sebut nama dye Bai ni ialah leader epada group fixie di Muar ni. aku yang pinjam fixie orang pun boleh aje join. boleh pulak panggil aku Johndow. fixie fixe, macam ada, murah sederhana mahal, macam macam warne ada. dah kumpul? apa agi? yok lah bergerak bergerak. masjid dekat aje, yang meriah naik fixie, selalu konvoi naik motor, kita tukar arah kejap, konvoi berbasikal fixie. heehu yok usha



colourfull
very colourfull
colourfull in the road

colourfull in the road again
alamak lagi ramai daa geng basikal jaguar
selepas berhempas pulas, sampai nak amek nasi pun berebut macam nak apa, tak reti nak beratur. kesian ada yang tak dapat makan nasi briyani ni. sob sob, nak amek nasi tu sampai ade terkoyak baju ape semua. tapi aku paling kesian kat akak sorang ni, terpaksa di cabul, woo yeke? takde lah, dye sorang kat tengah meje, yang lelaki lain kat belakang dye sibuk tolak tolak, dah sampai macam peluk peluk pun ada, si laki tu pulak cuba untuk amek kesempatan. adohai kesian pulak tengok akak tu. dah boleh gitu boleh pulak yang lain nak amek kesempatan. kalau dah ade tolak tolak dari belakang, tak kan bontot nya tak terasakan, cabul lah jugak tu. ish ish

macam mangse banjir pulak tak pernah dapat makanan, hehe
akhirnya yang di tunggu tunggu kan, tapi dagingnya seketul, sebat aje lah




ps: sedang usha bapak aku nak beli fixie! doakan aku berjaya, hehe

5 ulasan:

  1. mane fixie purple ? grr ! haha

    BalasPadam
  2. ouh , bendalah tu nama fixie

    BalasPadam
  3. fiqa: haha mana ku tahu, danial punye eak?
    nanidin: tak, itu basikal

    BalasPadam
  4. ni betul-betul kena kencing manis ke masin ni ? adoyai

    BalasPadam
  5. mcm mne nk kontek fixie muo??
    ada nmpk skali korang kayuh g tanjong dr lepak bas stand pagoh.
    :)

    BalasPadam

yeke?