21 Mei 2011

kita seperti cempaka

hari tu aku pergi jb aku kene kemas rumah sewa kepunyaan bapak aku. rumah tu nak di sewakan orang jadi kene lah kemas sikit cat sikit. kebetulan si jantung hati peparu pancreas brain aku ni rumah atok dia 1 flat dengan aku, kitorang sempat date. hehe pergi pasar malam then lepak kat taman permainan berlatar belakangkan budak budak india main kabus dan permandangan budak main lompat lompat atas batu gelung tu. biasalah budak. tapi tema entry kali ni aku nak kenalkan si jantung hari peparu pancreas dan brain aku ni.. hee
aku mok dye comel. haha

dari kawan ke teman, dari teman ke istimewa. begitu lah kami. hehe *ayat nak skema. kite kenal dah lama. cukup kenal dengan hati budi masing masing. sejak berkenalan terus rapat. kau ingat tak lagi mase aku usha kau kat tusyen tu? macam dah tertulis pulak aku pindah situ then jumpa kau? hehe

setiap masa ku rindu cinta belai mu, haha aku rindu ciuman pertama kita. yang pasti merubah segalanya. haha kan kan? mauk kelas tersengih sengih. hehehe mase tahun lepas aku datang jb yang kita karok dalam kbox yang takde gelas.. macam bodoh kan? hahaha makan kfc dengan mak ayah kau, putar dan bersih. haha bapak kau handsome adek kau lagi handsome! nak usha bole? mesti ramai fans dia tu kan.. hehe

masa kita kat cempaka dulu dulu, nape lah dari kecik kita tak berjumpa eak? boleh main same same, macam budak budak haritu main sekolah sekolah.. hehe comel sangat. makan aiskrim mak yah same same.. wee tapi mase tu aku ada awek cun sebelah rumah aku, name dia ain.. lepas tu mase kite jumpe haritu kita date tu, yang paling best masa kepala kita terhantuk sesama sendiri. hee sweet tak sweet tak?! haha aku suka tengok kau happy ketawa.. cantik sangat.. kau dengan uya yang suka sangat nak bergambar kan kan? hehe aku rindu nati cuti kita date lagi k.. kite jage relationship kite ni k, haha dah kahwin nanti baru tukar single balik.. hehehe sampai bila bila aku sayang kau.

pickaboo!

aten control ayu.. 

aku paling suka ni. ily sayang! wee <3


2 ulasan:

  1. amboi.cuci rumah ke dating ni.report ayah awak!haha.amboi tema hitam ke ari ni

    BalasPadam
  2. haha tu namenye sambil menyelam kita minum air

    BalasPadam

yeke?