22 Mei 2011

tulisan biru

sekarang tulisan biru facebook dah semakin menular di kalangan facebookers malaysia ni kan. kalau ade bende menarik sikit nak tulisan biru. tulisan biru tulisan biru tulisan biru. selagi tak habis semua page yang boleh angkut menyangkut, selagi tu takkan habis.

tulisan biru ni konon di ambil dari filem filem yang famous famous tu, yang merupkan suatu cerita yang memberi kesa mendalam kat budak budak ni. dah semua orang nak buat page dega guna script masing masing. kalau boleh komen wall post guna ayat tu je semua. lawan sape lagi banyak. haha fenomena setiap facebookers termasuk aku. hehe aku pun mai gak tulisan biru biru ni, adang kadang best. lame lame naik nyampah lak. ayat yang guna same je. point yang same je.. mentang mentang cerite tu hot. haha ape pun tak boleh.

kadang kadang tulisan biru ni kalau buat status lagi pedih. ada yang terasa susah. macam macam boleh jadi, putus kawan, kene remove friend, kalau lagi gampang kene blocked. tak tau den na habaq camna lagi nohh.. pulak tulisan biru ni sampai nak ke perli perli orang. haa tu same susah macam tadi lah. kadang kadang bende ni memang annoying kalau diri kita sendiri terasa. terasa sangat lah kan lagi lagi kalau tulisan biru tu memang kene dengan keadaan kita. kasi orang senang lenang suka gembira je. dah terasa kat diri sendiri padan muka. haha

korang buat lah ayat biru lain, asal nak tag ayat same je kuar. kau tak penat kee?? haa kau nampak tak aku ada tulisan biru.. haha tapi satu masalah bagi aku kalau nak tag page ni, aku dah like page yang ayat memang dah sedap tajam padu punya, tapi nanti terlupa apa tajuknya pulak. dah kene cari balik pe bende yang aku like tadi. haha kude betul.




rusy: aku dah siap entry lame, harini baru nak post. ape pun tak boleh.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

yeke?