19 Mei 2011

why so serious??

*akibat tidak membuat keje sekolah addmath tahun lepas.
semalam penat aku dok mesej dengan kau, aku bace setiap pesanan yang kau bagi. aku hafal setiap cara cara nak memikat hati kau dengan mudah dan berjaya. tapi mengapa?! mengapa kau tetap menghampakan aku!

pukul 7.00 pagi aku dah terpacak tunggu kau dekat dewan, lepas tu masuk kelas aku ingat aku dah bersedia nak berjumpa dengan kau. aku tabahkan hati, kuatkan batin aku supaya aku dapat menawan segala soalan yang kau beri. tapi mengapa?! mengapa wahai addmath ku yang tercinta. kau masih ingat lagi kan pagi tadi, kita berjumpa 2 kali. namun aku gagal memikat dan menawan hati kau pada masa itu. aku hampa 

perjumpaan pertama kita tidak lah seberat dan sehebat mana. sedikit sebanyak aku mampu mengenali hati budi kau. sikit sebanyak aku dapat membaca dan menjawab hati murni kau. tapi mengapa sekali lagi kau berbuat begini?!! tatkala kita berjumpa kali kedua semuanya berubah! aku lihat kau semakin susah dah payah untuk memahami. aku kaku. kaku pabila melihat soalan soalan yang kau beri. adakah kau ingin aku mati? tetapi mengapa? aku cintakan kau aku sayang kau.

aku menangis merajuk di depan kau, aku tidur di riba kau. 2 jam aku tidur! tapi mengapa kau tidak memujukku? memudahkan ia pun tidak sama sekali. aku pasrah dengan keputusan kau. aku redha. aku belum cukup mampu untuk menguasai dan menawan hati kau. sebak jauh di dalam hati ini.

terima kasih addmath atas pengorbanan yang kau beri. kau tidak lagi milikku. pergi lah jauh dari aku dan tinggalkan aku selamanya. hanya SPM menemukan kita



rusy: awat hang dok lazyy sangat nohh??! padan muka hang tak dapat jawab soalan addmath tadi! puiih puiih!

1 ulasan:

yeke?