11 Mei 2011

hari duka sebelum bercuti.

minggu ni aku berduka dengan exam, berduka dengan kawan kawan, berduka dengan facebook tetapi lebih bersuka ria dengan buku. ayat mesti kalis aku bace buku. tak banyak idea idea yang aku nak kongsi dengan afrusy. kadang kadang entry sedih, kadang kadang entry marah, entry cinta sayang tu semua dah muak nak dengar tapi aku ade awek baru. hehe sape sape yang tahu baguslah. tak payah aku nak wat blog semata untuk tulis entry pasal dia. *eii tak romantiknya! sebenarnye saje perli orang.

idea aku tak nak perah kat sini, aku nak cuba perahkan dulu banyak banyak kat exam sejarah yang macam susah gila tadi walau ada dah ada bocor aku tak baca jugak pun. tu baru sejarah, bak kata cikgu sejarah masa aku form 2 dulu.. "sejarah itu senang.. cakap banyak banyak maka senang lah ia". bulsit! cikgu aku tu tau. dye gelap gelap gemuk gemuk pakai cermin mate petak bajet cool.. hahaha sial betul.

biasa lah nak cuti kene berduka jawab ngadap exam dulu. baru boleh golek golek dalam air. tadi kata nak bagi air kat kawan perempuan kau pun boleh lepas exam. syok sikit takda tekanan nak suruh aku belajar pada waktu cuti. bagus tak macam dulu dulu. 2 minggu cuti, 2 hari lah belajarnya. 2 minggu raya 1 hari belajar, 2 minggu main kejar kejar 1 jam belajar, tu pun lari kejap kejap ngadap facebook. hampeh

korang kalau ada dapat soalan bocor fizik biology dan kimia roger aku ok. roger jangan call tau. lagi senag kau bagi aku nota or jawapan yang masuk exam nanti. sikit punya hal ada apa. dah lepas exam baru boleh karok kat mybox. kbox? tak best, low class! dah jadi tempat gaybox pulak dengan bapok bapok murahan yang bajet nak pakai coli saiz A. fuck off aku geli. lepastu kita boleh lepak EB sama sama. dah habis exam MID YEAR katekan.. jangan tak ajak aku lak eak!

so geng, enjoy with all your examination's paper. kalau bosan bosan tak tau nak jawab ape, kertas pekse tu kau buat seni origami. lagi cool. kasi awek cair gak dye. hehe selamat menjawab.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

yeke?