20 Januari 2011

hari ini hari khamis

hari ini hari khamis,
hari ini saya cuti,
hari ini Thaipusam,
hari ini saya keluar bersama Eyrique Eyrfund dan bersama juga Qayyim Ariff,
hari ini saya pergi tanjung dan wetex,
hari ini saya makan baskin robbins,
hari ini saya tebus pizza menggunakan hot ticket,
hari ini hari khamis.

selamat menyambut Thaipusam bagi rakan rakan yang beragama Hindu, teringat masa aku sekolah di Skudai dulu ada kawan India, selalu naik bas same same tu. tapi dye bukan hindu lah pulak.

 pergi Tanjung bersama Eyrique Eyrfund. pergi sana mai camera, shot sini, shot sana,  maklum lah, aku kan underdog photographer. aiceh gempak tu. usha sikit bertapa tekun dan teliti nya aku mengambil gambar menggunakan camera dslr sony alpha kepunyaan si Eyrique Eyfund ini.


ya saya memang gemuk
 

 dah dah tengah hari tu pergi lah wetex, Qayyim pulak nak jumpe akak dye, demi anak buah ku yang tercinte, aku bawak aje lah, hee dapat makan baskin robbins lagi tu, terima kasih ye anak buah ku.

kami sungguh romantik! haha
 

1 ulasan:

yeke?