20 Januari 2011

carca marba

mari kita teka siapa manusia siapa patung
hidup penuh dengan carca marba, dengan masalah sekolah, mak bapak, geng geng budak gay, adohai...

sekolah dengan kerjanye, tapi relevan lah kan, aku budak SPM, so memang patut kene ade banyak kerja rumah dan kerja sekolah. tambah dengan cikgunye, yang memang dah anti pada budak melayu form5 atas perilaku displin nya. haha ohtidak! ala dah nama remaja, da sekolah, kalau gabung tak ke bunyi nya remaja sekolah yang bermasalah? ala biasa biasa lah tu.

tambahan uga lagi kepada budak sekolah, atau di terperinci lagi budak budak gay, adoyai kusut kepala otak, nak cakap kau suke aku, kang ade stalker cakap aku perah santan pulak. aish janganlah suruh aku sokong golongan homo ni, kene laknat betul.

konklusinya, hidup akan bertambah carca marba, apakah itu carca marba? haha google kan ada, apa guna? membuktikan aku belajar waktu cikgu Tuminah. sayang cikgu ye

ps: gambar menunjukkan seorang lelaki sungguh carca marba untuk melepaskan hajatnya kerana dia berada di tempat awam dan di kelilingi orang ramai.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

yeke?