01 Ogos 2011

bc bc bc bc bc bc

terima kasih kerana kau telah membongkarkan segala perasaan yang terpendam. sudah lama aku nantikan saat itu lah budak, sekian hari aku tetap tertanya tanya apa perasaan kau kat aku, apa yang terkubu di dalam hati kebal itu. aku hanya cuba untuk menebus kesalahan aku yang lalu, yaa aku kejam untuk melakukan sebegitu pada kau, tapi aku dalam keadaan tertekan dan pening pada keadaan masa itu. kau tiada si sisi ku sebaliknya dia ada selalu. aku tahu aku salah dan aku tahu parut hati itu masih ada. beri peluang untuk aku ubatinya semula.

macam aku tak tau, selama ni kau buat status hanya untuk dia, untuk dia baca, untuk dia tahu apa yang kau rasa. :) aku tahu dan aku telah faham segala. haha 1 persoalan bermain di ruang pemikiran aku ini, adakah kau akan menerima aku kembali seperti dahulu atau kau hanya memberi ku harapa untuk membalas 'kisah lama'. aku sedar yang aku seolah olah menepuk sebelah tangan dan berdirinya aku akan setia menunggu waktu itu.

love budak.comel rudy.


rusy: aku serius sia, dah nak spm kene guna ayat dan prasakata yang betul.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

yeke?