23 Jun 2011

one night stand

salam kawan kawan, para cendekiawan, artis artis fake, bounzer bounzer, dan sekalian rakyat. selamat malam di ucapkan. ok haritu kami bertiga iaitu aku yim dan one of my relatives that is afnan had a camp fire in our kebun. in front of hen-house belonging to my father. hahaha it was a fantastic, thrill and 'like' survival experience we ever had! haha although we don't have enough equipment for the bbq thing, we use recycle things under the pondok. everything that we found we use it wisely and cutely. haha

all this plan are from yim, he want to spend a night in our garden that full with mosquitos, george bushes, and the most fun thing, we sleep with my father's siamese chicken. hahaha click on to see more photos.


aku bajet siap bawak parang
rombongan che kiah

mari kita ke kebun oi
mule mule kene buat unggun api
then rewang sikit ler siapkan makanan
pinggan bundle
let the party started
setting bbq
gune zink yang telah di cuci, siap ada burger tu bhai

yeah our dinner. yang penting sedap bile makan dalam kebun

haha sepanjang malam tu alhamdulillah tiada perkara perkara mistik berlaku, 'dia' pun dah kenal tuan tanah masuk kebun, watpe nak kacau kan haa.. barang barang semua complete kat kebun tu, kau call aku aje teru kalau nak buat homestay ke ape ke. hehe

plan kitorang nak tidur sane, tapi 1 malam tu tak tidur tidur, dah kol 12 tu tengok movie, then dah abes main api, main shieldtox tu bakar bakar. haha last last pukul 6 dah macam nak hujan guruh guruh diorang nak balik pulak. aleh tak gentle lah. so kitorang kemas kemas sikit sambung tidor kar umah, pukul 1 petang esoknya baru aku bangun.

haha apepun seronok gak, tak dapat pi camping sekolah pi camp kat kebun belakang pun boleh. no hal. hee jumpe korang lagi ye nanti.




rusy: ye aku tahu aku makin bosan, apa boleh buat, camera phone takde, kalau ada boleh gak cerita banyak banyak, sedih tauuuu kbye

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

yeke?