04 Mei 2011

susah kalau orang lain buat orang lain perlu ngaku

tengok tajuk?! aku tengah marah ni! tapi semalam lah. susah doe susah. susah kalau orang lain yang buat, orang lain nak ngaku? pehal lak?

aku nak cerite pun aku tak reti cerite. ape rasa bila kite di tuduh bukan bukan tapi sebenarnye kita tak buat? chill aje lah kan? aku nak chill? jangan harap. orang yang buat duduk senang lenang diam seribu bahasa tapi aku yang melalak menangis depan dia kene tuduh? pahal sia?

kau ingat aku bodoh tak tahu pape? ingat aku ni budak kecik yang air liur higus meleleh jalan serong serong? ouh kalau aku gitu memang lah tak tuduh aku kan?

sebelum tuduh tu, kau selidik dulu ler. jangan nak pandang satu mata je. ha kau sorang yang gune kan? so kau lah yang buat! eh fak lah!


rusy: macam kat rumah aku ni sorang je yang gune komputer dan sorang je lelaki.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

yeke?