01 April 2011

april fcuk

xena xena

eh korang sebenarnye aku gay -.- boleh tak kalau aku cakap april fool? haha pelik pelik. agak ade ke lagi main april fool ni?

aku tumbuk kat muke kau sekali, dan berkata april fool! agak mesti best tapi bersedia lah kau nak kene tumbuk banyak banyak kali.

sebenarnye april fool ni apa? ia adalah hari yang di sambut di seluruh dunia pada tanggal 1 April untuk mengenakan sesiapa sahaja. tetapi mesti di ingatkan bahawa april fool ni sebenarnye haram sebab ia menghalalkan perkara yang haram seperti menipu atau bergurau melebihi batas. dan ia ada kaitan dengan hari perayaan syaitan atau iblis. (sumber dari google) ok aku pun baru tahu, jadi aku nak panjangkan kepada yang tak tahu.

dulu dulu lah mase sekolah rendah, mase belum matang belum baligh, tibe je 1 April aje kecoh 1 sekolah nak kenekan kawan kawan, cikgu pun kekadang, biasa ah budak baru nak merasa main ni semua.

kadang kadang april fool ni memang sangat sangat annoying jugak kan? cacat pun ada. elak gaduh besar aje. haha bagi aku siapa yang main april fool ni macam budak tak matang, cam aku dulu dulu lah. hehe tapi kene ingat ya april fool itu haram di sisi agama.



rusy: 5 April je yang tak haram dan kene sambut. XD

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

yeke?