17 Mac 2011

pesanan rantai


aku aku paling paling marah dan menyirap (tengok ni ha muke nyirap aku -..-) bila ada orang yang terlebih banyak kredit nak hantar mesej berantai, dulu dulu kat phone lah banyak, sekarang facebook pun dah masuk jugak. aihhh lagi teruk dekat im pun ade sia! haha ok lah tak kan korang semua nak percaya? cammon *speaking lah beb, tu semua taktik lama. kenapa lah still ade orang yang sanggup nak tulis panjang panjang nak buat bende then hantar 1 Malaysia. sampai bila? sampai lebam!! haha ngaruk ni.

pulak yang mesej berantai tu menggunakan sumpah ape semua, pastu di kaitkan dengan soal Agama lah, kalau tak hantar ade bencana. otak lu, haha kau sape je nak bagi bencana kat aku selain lah Allah. Allah tu Maha Berkuasa lah. so kire kau hantar mesej berantai tu kat orang Jepun then orang Jepun tak paham so dye tak hantar lepastu dye kene bencana? walaowei. haha cuba renung balik mesej tu, kenapa aku nak hantar passing2 kat orang tapi still tiada pape yang berlaku.

pulak ada yang kene hantar sampai 20 orang, 15 orang, haha aku paling suka mesej berantai yang hantu tu, kelakar aje bace. hee sekarang kat phone dah jarang. dye main kat facebook pulak. kalau betul pun mesti pihak facebook sendiri yang akan bagitau kita bukan passing passing gini. tak caye ni ha bukti


klik untuk tumbesaran


betul ke?

lihat saja contoh di atas. haha bukan nak kata apa tapi ia sangat menjengkelkan semua pihak. ok ni kat facebook lagi senang lah nak copy and paste aja. free pulak tu, kalau phone? dulu dulu belum ada youthclub, makan 7 sen 1 mesej, 20 orang? haha aku dulu pun cam bodoh bodoh gak hantar, tapi takat 3 4 orang aja lah, wat abes kredit aku je.. haha jadi kepada sesiapa yang kadang kadang tu dapat pesanan ringkas ni, jangan lah hantar kat aku. kalau tak saje je aku dapat dosa kering maki maki kau. memang bende ni cam saje nak di besar besarkan dan nak kasi orang anggap INI SERIUS!

ada sesiapa bantah tak? nak kata yang mesej berantai ni adalah perkara betul. sila isi di ruangan komen. nak tahu jugak ape yang betulnye tentang bende ni. 



rusy: pffft! -..-

5 ulasan:

  1. Text berantai memang bullshit doh :)

    BalasPadam
  2. mesej berantai uwh boleh buat orang dipengaruhi oleh emosi yg terlampau. kalau betul takpe. ni tidak. memg macm pffftt !

    BalasPadam
  3. org yg buat text berantai neh baru kena buang krja kot. tu la pasal nk cari kerja baru. haha.

    BalasPadam

yeke?