16 Mac 2011

itu adalah gebang. ingat ya

tiada kaitan -..-

kau orang pernah dengar lagu gebang tak? aritu aku baru dengar kat majlis perkahwinan sepupu aku, fakta 2 kali dah pernah. 1 lagi yang si artis tu nyanyi. tapi itu aku tidak gebang. ingat ya


tapi apa yang gebang?

kau tu yang gebang celana!

dia kata dia cinta kau sungguh sungguh.
itu adalah gebang. ingat ya


dia kata dia nak kahwin dengan kau, kau lah cinta akhir baginya.
itu adalah gebang. ingat ya


dia kata dia akan bertanggungjawab atas perbuatannya.
itu adalah gebang. ingat ya


dia kata dia buat semua onar kerana ingin hubungan kita kekal lama.
itu adalah gebang. ingat ya


dia kata dia takkan berhubungan dengan sesiapa selepas putus dengan kau.
itu adalah gebang. ingat ya


dia kata kaulah cinta hatinya, tiada sesiapa lebih berharga dari kau.
itu adalah gebang. ingat ya


dia kata dia akan beri kau kebahgiaan tiada tolok bandingan.
itu adalah gebang. ingat ya


dia kata dia akan bayar balik duit kau tu minggu depan.
itu adalah gebang. ingat ya


dia beri harapan bahawa dia akan sayang kau sampai mati.
itu adalah gebang. ingat ya

bahawa semua ini adalah gebang semata mata gebang. ingatlah wahai manusia. Jepun mungkin akan mengalami Tsunami lebih besar, mengapa tidak anda. facebook mungkin akan di tutup buat selama lamanya, mengapa tidak anda.




rusy: manusia akan tidak terlepas dari bergebang sesama sendiri. apa tu gebang? cuba buka BESTA anda masing masing

4 ulasan:

  1. gebang itu tipu
    daripada BESTA bdk SDARIAN la

    BalasPadam
  2. dia kata dia akan belikan kau contact lens. itu gebang ya hahaha

    ps; aku takde sen do -..-

    BalasPadam

yeke?