21 Mac 2011

kisah lagu kita


aku dapat tag dari minah ni, Najwa Malik ape ntah dye nak. haha sejarah lagu cinta? ala tak habes habes ke? dah bosan dengan cerita cinta ni. hehe tapi takpelah. untuk si minah ni, aku letak lah gak ye.


1st

okay ini aje kot yang paling aku rasa menyentuh sanubari jiwa raga kasih sayang tatkala bersama si dia? siapa? biarlah rahsia, cehwah. haha biar lah yang bace ni terasa sendiri. lagu ni sikit sebanyak menceritakan hubungan kitorang yang penuh dugaan, cabaran, liku liku, bunuh bunuh. bukan nak cakap Ahli Fiqir buat lagu ni untuk kitorang pulak ye, just kebetulan cam sama dengan keadaan yang kitorang lalui bersama. cinta darah muda katakan. semuanya indah belaka. 

2nd

still orang yang sama. aku terkenang bila malam malam call aku sendiri nyanyi lagu ni, sendiri bukak lagu ni. sendiri dedicate lagu ni kat dia. bagi mendorong semangat baru untuk dia, bagi membangkitkan dia dari kesilapan masa lalu. haha dengar aje lagu ni nanti sayu je jadinya. wee ni dah ada orang lain nyanyi untuk dia. haha lepak chillax sudah.

tu je lah kot rasenye yang menusuk kalbu aku. haha lagu lagu yang memberi impak maksima yang mendalam ke hati. mat taman katakan. haha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

yeke?