07 Mac 2011

cit wad dah..


minggu ini minggu ujian, minggu depan minggu cuti. hari ini aku ujian, hari ini aku belum baca buku. hari ini aku ujian, esok ujian apa? cit wad dah fakh! haha kalau exam adui malas betul nak sentuh buku. selalu belajar kat sekolah aje. tak malam ni, esok pagi baru aku sentuh bace buku. pukul 5 bangun. bace sampai kol 5.30 then tidur balik 6.30 bangun balik mandi. memang cit wad dah fakh! 


tak sabar nak cuti. nak gi KL. nak bercuti kejap. saya budak kampung. tak pernah datang KL. saya pernah pergi Kampung Laut aje -.- cit wad dah fakh!






rusy: sampai bila rudy, sampai bila?! tinggal 250 hari lagi nak SPM. cit wad dah fakh!

3 ulasan:

  1. 250 hari tu kejap lah. cuba bayangkan ada ada 250 saat untuk hidup?

    BalasPadam

yeke?