22 Februari 2011

tagging itu ini

hee memandangkan cik puan comel kak Ad kite telah tag aku, jadi jawab aje lah juge kan? hee (malu malu + segan pule) ok ape dye tag? yok usha


Nama comel anda ialah ?
~ udy, haha nak rock paggil kerk pun boleh lah

Anda sukakan fesyen jenis yg mcm mne ?
simple tetapi cukup nice, trendi dan selesa 

Haiwan yang paling anda gemari ?
~ ape eak? kambing kot

Kenapa anda pilih haiwan tersebut ?
~ sebab aku suka makan kambing -.- haha

Jeans yang anda suka pakai ?
~ jeans yang beli kat bundle dalam Plaza Seni, stylo aje

Cinta anda pernah ditolak ?
~ hurm..telah di tarik ada la kot, tolak pun ada juga lah

Apakah perkara yang anda tidak bole lupekan ?
~  hoho aku kemalangan motor pada tahun 2009

Apa yang anda impikan selama ini ? Nyatakan 5 sahaja .
1 biji kereta bila dah berkeluarga
~ isteri yang cukup sempurna di hati
~ nak tengok mak bangga dengan aku
~  nak dapat kerja yang baik baik.
~ sebuah camera DSLR untuk mengisi masa lapang

Anda setia bila bercinta ?
~ si setia hati :)

Anda pernah berangan seorang diri , kenape ?
~ cukup cukup selalu, dah memang selalu bersendirian. dan aku akan berangan sampai penat

Sebelum anda keluar rumah , apa yang perlu anda buat ? Nyatakan 5 .
~ mak cakap tutup kipas lampu ape semua
talipon dan wallet sentiasa ada
~ mintak izin, tak boleh aku gerak je
~ cari kunci motor
berpakaian kemas dan tidak selekeh

Benda apa yang sentiasa anda bawa bila anda keluar ?
~ Phone dan wallet (nak bawak duit tengok keadaan juge)

Perangai paling teruk di zaman sekolah anda ? nyatakan 3
~ ala ape je? aku budak baik
~ ponteng kelas, cabut sekolah, mecuri
~ buat tett...
Dimanakah tempat yang paling sesuai untuk anda honeymoon ?
~ banyak tempat dalam Malaysia ni, dan aku sedar aku tak mampu nak pergi jauh jauh, Singapore boleh lah                   jugak..

Dan aku tag

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

yeke?