23 Februari 2011

jangan datang lagi ye


sungguh indahnya bila kita demam, makan keluar balik, minum keluar balik. tidur tak lena, badan tak sedap. hidung ni, dah macam paip bocor, asyik nak meleleh aja, adohai.

takpe lah, pakcik demam ni datang setahun sekali aje. jarang datang banyak banyak kali kat aku. tapi sungguh tak best kalau demam. badan rasa tak seimbang, suara sengau (bukan dah memang sengau ke -.-?)


kalau demam, setahun sekali je aku dapat ponteng sekolah, kalau tak nanti mak aku cakap "dah naik lemak lah tu asyik nak ponteng sekolah aje.. " duduk rumah pulak tak boleh lah nak online ke tengok tb ke, tak boleh nak jadikan hari ponteng sekolah macam hari cuti umum. hehe nanti ade je kene marah.

aku pun dulu bapak aku bagi tips, kalau demam panas, makan lah panadol 1 ke 2 biji, lepas tu terus tido selubung dalam selimut, jangan lak kau bukak kipas ke aircon, biar kasi badan berpeloh, nanti dye sejuk kan badan kite balik. tapi macam aku ni pulak, demam ape tak tau. (demam rindu lah kot?) nak kata badan panas tak, tapi makan tak sedap ape tak sedap. nanti muntah balik. ni waktu aku sedang  mengepost entry baru ni, dah  ok lah sikit badan. saya nak pergi sekolah esok..


rusy: demam rindu ssh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

yeke?