18 Februari 2011

promosi baru pondok pizza!

wah, pizza hut, sape tak kenal kan?? 1 Malaysia kenal, kalau ade hari istimewa je ade lah pizza baru keluar. ni haa pizza baru lagi keluar, nak tengok? lai tekan ni je Pizza Hut. macam pizza ada situ, lagu sedap beb dari pizza pizza lain,

aku suka dia punya lasagna, walao!! gila lemak berkrim, perut aku pun sedap membesar sikit lah, nanti boleh diet balik kan?

kau ingat dye takde delivery? alamak, call aje 1300-88-2525. adik aku siap boleh hafal lagi, haa! lagi senang alang alang bukak facebook sambil makan pizza sedap gak, sambil kau chat kat ym sampil webcam dengan jantan jantan or awek awek, boleh sambil makan pizza gak an. lagi senang sebab pizza hut ni ade order secara online.

kalau korang rajin tolong aku, ape salah aku belanja kau orang pizza hut, cakap aje nak ape, enrique erfund bayar, hehe

3 ulasan:

yeke?