26 Februari 2011

huh !!

huh!! ok lah terus terang aku cakap aku jeles kadang kadang tengok budak sekolah aku mesti couple budak sekolah sebelah sana. haha ini bukan niat jahat ok. tiada unsur memburukkan sesiapa pun. tapi macam gitu lah juga. hee jeles sungguh. dia dengan si dia, tu ha dengan tu ni.

bukan aku terdesak, tapi cam kire normal lah kan kalau pelajar sekolah bercintan cintun, lagi lagi time nak habis sekolah ni. semua kan dah tingkat dewasa, dah remaja. bila single, jeles pulak tengok yang tu dating yang ni dating, bila dah berpunya, masalah pulak timbul.

haha sebenarnye perlu ke kita nak bercouple pada usia remaja kita ni? adakah harapan mengahwininya terlalu tinggi? aku simpan yang terbaik utuk di kasihi. tak sanggup nak mendukai lagi. cuma zaman remaja kita ni tak sah kalau tak bercouple kan. masing masing ada corak hidup masing masing. ade perasaan yang ingin di kongsi bersama. kan best kalau aku sentiasa dapat bersama si dia, biar kami bergaduh biar, kami saling berbunuhan tetapi asalkan aku tahu dan dia tahu kita punya hati dan perasaan yang sama.

mungkin afrusy ni saja couple aku, tempat yang boleh aku ngadu kasih tatkala aku dalam kesunyian. dia saja yang setia denga aku. hehe mat jiwang pulak aku. nak emosi bagai bagai. haha si dia dah ada account facebook? aku takut dengan keadaan aku macam ni, dye mungkin akan lebih terseksa? atau aku yang tergugat? oh mungkin?! facebook ni penyakit yang bahaya, lagi rela hilang facebook dari hilang dia!

ouh aku kepingin sungguh nak berjalan bersama dia dan potret kan keihkhlasan itu di setiap penjuru hati. amboi kata kata yang tinggi. kang yang di kejar tak dapat, yang di kendong berciciran pulak. ye ye, keadan yang tentukan semua ini. wee

1 ulasan:

yeke?