27 Februari 2011

ERTI CINTA SEJATI


hye abang silat. hehe aku mesti join ini, masyuk doe hadiah dia. tak caya boleh usha blog dye. tekan gambar atas aje. haha baik kita mulakan ye contest ini.

erti cinta sejati, mungkin tiada erti untuk cinta sejati dalam diri aku. kerana erti cinta sejati ku mungkin telah tercatat di dalam lubuk hatinya. walaupu cinta kami jauh di mata, tetapi ia sungguh dekat di hati seperti sering berkata untuk di mimpikan bersama. dia mungkin cinta sejati yang pernah aku ada, walaupun kami saling berbunuhan, saling melukai antara satu sama lain, tetapi cinta yang kami pegang tetap ukuh dan tetap berdiri walau di goyahkan dengan pelbagai rasa, pelbagai kata, pelbagai sifat.

ya dia cukup jauh, cukup jauh untuk melafaskan ayat cinta, pelbagai rintagan telah ku hadapi, soal keluarga, aku sedar ibu nya tak suka aku, tapi cinta kami terus membara walaupun tiada restu antara kami. kami tunggu waktu itu, waktu kami berjalan bersama. hubungan kami tetap ukuh walau aku di sini dan dia di sana. dan kami telah berjanji untuk hidup semati bersama jika kami berjodohan panjang. Insyaallah. walau apa yang terjadi, hubungan cinta kami tidak akan terpisah walau di mata dan di hati. mungkin dia lah erti cinta sejati aku.


aku tag:
eyrique erfund
faesha
aii fiqa



rusy: haha ok yid aku dah join contest kau, x menang aku mogok ngan kau setahun! hahaha kidding

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

yeke?