08 Januari 2011

rasionalisma



tahun baru, ada azam baru.. bajet rajin nak buat addmath, chapter 1 boleh lah senang, rasionalkan diri mu untuk melakukan sesuatu yang akan menjadi igauan semasa, SPM adalah mimpi buruk ku selama setahun ini. tak kan aku melangkah masuk dewan peperiksaan dengan otak kosong dan akan di penuhi air tetapi bukan ilmu.

pengorbanan demi kebaikan akan tetap di laksanakan, banggakan diri untuk keluarga, motivasi diri agar dapat untuk terus bersama. aku ingin berjaya, walau setaraf lulus, aku masih ingin bekerjaya demi masa depan bini dan cahaya mata.

ya mood aku telah berubah, kurangkan facebook, kurangkan blogging, kurangkan tv, kurangkan moto, kurangkan garam dan kurangkan gula. setiap usaha akan menjadi suatu kejayaan. tulisan bukan sebarang tekan, ingin melepas rasa gian, untuk ku di suratkan dan di siratkan, kerana ini penulisan yang akan sentiasa meratapi kejayaan. 


tikam mati afrusy : Ya Allah, berkati lah pelajaran ku ini.. dan permudahkan lah aku menjawab segala persoalan yang akan menentukan nya...

3 ulasan:

yeke?