15 November 2010

openn.... dayy!!!

asal aku suke sangat ni? dah la hari terbuka?! otak kau lah, haha dah lah keputusan teruk, dengan surat amarannye, iyelahkan, aku ni budak baik gile perasan, maaf ia harus di tapis buat semmentara mane lah pernah dapat surat amaran, tup tup sampai rumah, mati aku lah, haha

mak aku tak caye aku dok rumah, ala ponteng pun 2 hari je, terpakse mengaku juga, memang aku bodohkan mengaku? tu lah, mak ni lain sikit, dedo jugak aku pape jadi, so terpakse mengaku lah, jumpe cikgu tadi ok je, result ade naik ade turun, bm aku teruk, ku sangke kan panas hingga ke petang, tetapi hujan di tengah hari, mak aku petik surat amaran, suruh cek cek rekod kedatangan aku, adoyai, bebel lagi ape semua,

aku memang susah nak belajar kat rumah sorang, cakap senang lah tade orang kacau, tade gangguan, aku tak paham je aku terus tutup buku. naaahhh gini ? tanya mak macam ler tahu, abah aku pun sama ugak ler kan, pelajaran kita lain dulu dulu dan sekarang, aseb baik lah cikgu aku ade jugak lah nak backup aku, anak murid kesayangan dye katekan, cewah hahaha. ok tau depan SPM, tekad lah nak berusaha,aku pun nak berjaya, mane ade orang tak nak berjaya dalam hidup kan? haa
  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

yeke?