15 November 2010

buat malu juga

kerana blog, manusia binasa, ia mungkin ini pepatah yang sesuai aku tujukan kepada mereka mereka, blog punye pasal korang dah sampai bergaduh, berbunuh, putus kawan, mungkin ini juga merupakan keburukan untuk menghasilkan sebuah blog. kalau nak serang tu, tengok lah dulu musuh kat mana, ia tidak? ni tidak, fuh terus kau tembak sampai lebam, tengok tegok tertembak kawan sendiri, dah malu.. kan susah..

tu satu hal, ada sampai nak maki maki pulak? eh kau pesal? kau tau ke cerita dia? terasa sangat kenapa lah, betul jugak kata lulu aku, tak kan lah kitorang nak bagitau semua orang kitorang dah couple. agak lah jugak kalau dah tengok status relationship sudah bertukar, paham paham ajelah an, xperlu lah sampai nak terase hati atau apa, aku pun tak nampak kau in relationship dengan siapa, so apa nak di besarkan? 'kata kawan?'

bukan kat Malaysia ni ade 1 je sekolah perempuan, so apa lah nak di besarkan, macam budak budak, lain kali nak tulis pape, selidik dulu ape yang berkaitan, buat ape aku nak gaduh dengan kau? kite kawan kan? watpe nak gaduh gaduh,  ingat aku tak kan terase atau perasan status kau? aku nak tengok ape lagi kau nak tulis, dan aku hanya akan tersenyum.

ps: sam, jangan risau, ini bukan untuk kau, hehe kite kawan ape? untuk khinzir khinzir seluruh dunia aje 

1 ulasan:

  1. ish , naseb baek yg kat bwh uh ade ckp toh . terase siott aq . haha . maaf . maaf . maaf . maaf .

    BalasPadam

yeke?