12 Oktober 2010

ia sekadar perkataan

haha banyak aku dapat maklum balas apabila seminggu dua ni aku asyik nak berpuitis memanjang di facebook,

haha itu semua adalah cara aku untuk melepaskan atau menyampaikan sesuatu kepada seseorang tanpa dia tahu erti nya, haha 

ade yang kate aku pelik, ''kau kenapa rudy? aku tgk kau dah cm puitis sgt je pulak dah" ada yang cakap aku sedang angau, bercinta lah, tapi memang ada yang aku cuba sampaikan adalah untuk seseorang atau semua yang berada di luar sana, tetapi agak menyeronokkan seh, hehe nak masuk kelas sastera agak tahun depan,

untuk si setia hati : tolong kau pegang erat jantung hati yang telah kau simpan

ps: agak dah berapa lama aku tunggu? tidak mengapa, aku tetap sayang kau sahabat baru

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

yeke?