23 September 2010

oh dsycra

di inilah semua perkara yang akan terjadi, di ssinilah semua perkara akan berlaku, pelbagai buah fikiran orang orang yang merangkak melalui ini telah di cemari oleh anasir anasir yang baik mahupun kurang baik berlaku, setiap pergerakan tulisan melambangkan sesuatu, bermaksudkan sesuatu, menunjukkan sesuatu, 

kadang kadang kerana ini juga menggembirakan aku

kadang kadang kerana ini juga mendukakan aku


kadang kadang kerana ini juga membuatkan aku lebih kuat


kadang kadang kerana ini juga aku dapat berfikir secara rasional


kadang kadang kerana ini juga aku mejadi sesorang manusia


fahamkan tekankan tepatkan fikirkan belajarkan bacakan dalamkan sesuatu perkara sehigga timbul timbul sisa sisa yang kurang enak di dengari supaya tidak lagi kamu berfikiran hitam dan putih, sebaliknya berwarna lah

ps: mungkin aku sedang beremosi? apa yang aku telah tulis?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

yeke?