01 September 2010

hehe

aku suka act untuk tidak berperasaan, its very enteraining lah to me, baik, tidak, kenapa? bagus, sampai lebam, hehe bila aku dah bosan, tiada berperasaan menjadi hobi, haha pelik tapi melik, tapi megapa itu ini apa terjadi di sebelah sana tatkala bulan bermuka, bila bersinar dia berbahasa, ok hobi ke2, merepek sambil berpuitis, haha agak menyenangkan dan menghiburkan hati tatkala melihat si dia melebarkan seyuman di depan komputer,


tahniah kerana sim kad ada telah memenangi wang tunai bernilah rm10.000, sila datang ke pejabat kami untuk menebus kembali hadiah, haha siapa lah yang tersangat la bodoh boleh percaya, "ish aku nak menang rm10k seh tadi! naseb baek aku ingat pesan mak aku.."  haha pelik melik plus plus, dah edap boleh tidur, dah kenyang boleh gosok perut, dah stim bole ???? bulan pose wokk! jangan, ingat pesan ayah nak, duit di simpan lama lama boleh jadi bukit nak.. haha dah boleh wat iklan petronas, hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

yeke?