02 September 2010

7 likur


hee sudah pasang pelita wokk, dah nak malam 7 likur eak? haha ape salahnye kite meriahkan dan ceriakan rumah kite dengan pelita, bukan lagu pelita oleh A.P.I tu, ini pelita mau kasi semangat raya datang, walaupun aku raye sorang sorang denga mak bapak aku je, at least adelah juge suasana hari raya, terkenang daku kepada si dia.. astaga dah mula, hee mak aku cakap bapak aku letak awal sangat, ahh xpelah, lenjan, haha yang penting ade pelita, dah boleh raye, dah bole mintak duit raye,

mak aku sadis sikit, yela dulu dye duduk singapura, dia orang singapura lah dulu sebelum kahwin dengan orang muar ni, singapura rumah semua jenis flat, manelah rase pelita lah, mercun lah, haha nak cite sal mercun, aritu bapak aku kan ade rembat mercun roket 3 batang, mane ntah dye dapat, malas bertanya, tengah syok layan facebook, dye suruh adjust pelita pelita yang terpadam sebab tali dye pendek, then dye tengok budak budak kampung main mercun, main meriam, dye kesian lah kot kat aku sebab tak main ape ape dengan sape sape, hehe dye kap "kau amek lah mercun roket tu, main  depan ni," haha aku ingat nak gak save main dengan anak buah aku nanti, lenjan suda, haha mak aku takut betul, "jage tu wayar depan tu haa" "pacak je kat tanah tu" "ish kang meletop kat sini pulak kang" hahaha aku dah bakar dye ngale ke depan, ke jalan besarlah, haha mak aku dedo, bising bising ngarok ngarok "ish tu nak pegi kat jalan raye tu!" "kang kene kete orang kang camne"  bahaye betul la korang ni!" hahaha kelakar je, tu pun nak dedo sangat, roket tu pergi x lepas parit pun agy, dye punye takot.. haha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

yeke?