19 Ogos 2010

sesuatu yang kepelbagaian

selamat datang rudy ke dunia blog.. haha apa patut aku tulis? apa patut aku mulis? ini suatu pembaruan bagi ku adalah kerana jarang jarang amat atau tidak pernah menulis blog, keje sekolah karangan yang sudah lama tertunggak itu aku malas nak buat tetapi kenapa ini pulak aku nak wat? rajin betol? pelik betol kau rudy? hee.. nak juga test2 benda ni, kot2 dapat menggantikan keje rumah cikgu yang suruh buat karangan 350++ ke.. mana tahu kan? hehe kot2 BM aku dpat A ke? mane tahu kan? hehe.. aku blog ini memang masih buruk, masih blurr, masih masih masin,

tadi tu takat mukadimah la eak? nama tade, ape smua tade, haha boleh lah ngek,  sebenarnye aku da x tahu nak tulis ape, mak?! baru tulis siket ni dah tatau ka? astaga, hee konpius dan blurr dan konpius yang teramat, mak, camne nak edit blog? mak camne nak kasi blog ni cam best, selame ni aku just bace je blog2 membe2 aku yang aku kenal tu, tu pun lau da boring tatau nak watpe, homework? jangan harap aku nak wat, dulu form3 bole la, semangat nak blaja, naek form4 makan taik ke korang ni semua?! bak kata cikgu fizik kitorang la, market doe dye, tu r, bace blog2 membe2 aku ni kadang2 besh juge, lawak, hehe kadang ade juga faedah atau pegajaran yang aku dapat an, kire blog itu bagus magus la, harus di baca selalu, so aku harap aku ley gak buat blog macam macam aznil tu, harap dapat la korang membantu, so ini lah suatu permulaan kepada suatu yang akan menjadi pelbagai kelak.. hehe wassalam..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

yeke?