19 Ogos 2010

puase

puase tahun ni aku start kat muar, sesuatu yang baru, maklum la, boleh cakap orang baru la gak kat muar ni kan, hehe.. ingat agy dulu umah aku kat taman universiti tu agak la kecik, pegi sini nampak dye, pegi sana still nampak dye, hehe tapi skunk bole la selese sikit nak maen nyorok2. tapi dulu kat sane ade la gak kawan yang salu bole lepak dengan, umah dekat, senang la, sini kawan dekat2 xde lagi kot, hehe cam teruk2 jek aku tgk, hehe (bajet baek) tapi kawan baru kat muar sii semua masok pale, yang x masok pale pun adelah 2 3 orang, daripada dulu lagi teruk.. haha x menyeronokkan la.. yela, banyak betul masalah kat ane, dah dok muar ni aman sikit..

dulu kat tman u petang g masjid naek moto ramai2 amek bubur lambuk.. dengor azan gune radio, hehe tapi sekarang lagi besh ikit, buburlambuk mak aku je wat, dengo azan kat tingkap.. sedap sikit.. dulu sane takat maen mercun ek, paling kuat pun takat bola, mercun bom la eak? gitu lebeh kurang lah, lau sini dak dak kampung mane standard maen mercun, standard meriam r pakcik, haha tadi aku ngan jakunnya tengok membe aku saje maen meriam petang2, gune tin je la, batang paip yang bapak besar macam buluh tu belum siap katenye.. haha layan la,  pastu dyorang lepak pondok, adela pondok kat2 situ, ngat watpe, lek makan roti pukul 5? apa da?? haha biase la tu, kire normal la budak2 ni.. tapi aku xla, penat2 puase sampai setengah hari, pastu buke, lek? x syiok juge.. hehe macam2 hal dak2 sekarang.. tapi tu semua memang seronok r.. yelakan, budak bandar datang kampung, tpi muar bukan kampung sangat, kire bandar la juge an, jb bandaraya.. haa

4 ulasan:

  1. Best seyh duk kat sana.. jelus aku baca.. haha

    BalasPadam
  2. weyh.bia beno ko x jumpe meriam ? at jb?

    BalasPadam
  3. fqa: haha sane xkan nak maen meriam? polis datang doe

    BalasPadam

yeke?