28 Ogos 2010

puase tahun ni masyuk..

hee tahun ni best pule puase kat sini dengan kawan kawan baru aku, ni da 2 kali la buke luar, on membe aku, iskandar, semoga Allah melimpahi rezki kepadanya sekeluarga, amenn, hehe bapak dye belanje kot, xpe, syukur juga dapat makan, makan di sediakan oleh restoran mak anas punye lak, ogy's restourant, buffet style beb, hehe banyak pulak aku amek nasi tadi, sampai sekarang kenyang agy ni, ok la not bad all his food, pernah makan situ, agak mahal buat student cam aku makan nasi campur, hehe, dah kenyang tu lepak lepak lepak agy tunggu budak budak ni main moto, then gerak la tanung, ade expo, boring ebab x nampak duet, haha lau nampak duet lebey boleh gak aku shopping shopping, amboi.. hehe, dah bosan ngan expo, gerak karok lak, yang tade helmet tu tadi main rembat je, haha syial, rembat kat masjid lak tu..haha, lantak, yang penting kenyang, haha

lau dulu aku ingat agy, pergi city square dengan farouq dan fifi bulan puase r, hehe, g sane dah jalan jalan tengok tengok wayang, baju, awek, g kat food court, buke sane je.. haha aku siap pinjam enset mak aku sebab enset dye ade radio, nak dengor azan, haha makan claypot tu, aiceh.. haha then nak balik singgah danga bay, aku gi 3 orang je, x masyuk sangat, ni sekarang gi ramai2, haa baru gempak, haha, tu semua kenangan, nak turun jb tahun ni pun x sempat, ingat nak plan buke ngan farouq dan fifi lagi tapi x sempat agak..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

yeke?