29 Ogos 2010

bosan tahap gaban ini terjadi

perh, ahad.. ade orang hari untuk relax, ade orang hari untuk bercuti, bagi aku, ahad hari yang bosan, haha ye la, duduk uma je, dah tak tau nak buat ape, jejalan? tiade plan hujung miggu, ronde? kalau sorang pusing pusing wat habes minyak moto aku je, pusing pusing pun balik umah balik, bukak facebook, dah bosan tegok tv, tiade cerita best bukak facebook balik.. grr, haha kalau waktu sekolah nanti fikir bile agak nak cuti sekolah ni ye, ddah cuti sekolah, pikir nak buat ape.. dapat keje yang best dan gaji lumayan sedap gak, ni lek, cuci tingkap, lap kipas, pastu dah tak tau nak watpe, haha sebab aku bosan lah aku tulis benda ni, hehe ntah arini aku ade problem ke x, macam ade, macam tiade, pelik pelik.. 

agak kalau korang ade kisah hitam dulu dulu nak ingat balik ke? perlu ke kite ingat balik? sahabat aku nye problem, kisah hitam dye, ade orang cakap dye hidup dalam kenangan? grr aku x paham pun maksodnye.. tapi ade baiknye kot kalau kite ingat balik ape yang telah teradi kat kite sehingga terpanculnye perkataan kisah hitam dalam hidup, mugkin benda tu akan buat kite lagi kuat, mungkin bende tu akan buat kite sedar bahawa dulu kite pernah buat salah, mungkin benda tu nak jadi pengajaran setelah ape kite lakukan, tapi buat ape nak fikir sangat pasal benda dah lepas? yang dah jadi akan terus menjadi, x ubah papepun, hidup perlu di teruskan, kisah tu ingat bile perlu, xkan kau nak sedih or kenang bende tu sepanjang hidup kau? ape kau dapat kalau kau kenang? grr, mencarot suda,

emosi, bebelan mak aku, dah cakap tu sekali jelah, ni nak panjang panjang, nanti lagi beberape minit, sambung agy, perh nyirap je, salahnye sikit je, salah letak kain buruk, dye punye bebelan boleh buat blog cam aku ni haa..kang melawan marah, cakap sekali cukup, ni bersambung sambung, mane x sakit hati, tahu aku sebagai anak salah wat gitu, tapi paham paham lah gak hati orang lain, emosi emosi..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

yeke?