22 Ogos 2010

kene jage juga

hey hey selamat berpuase, sape2 yang tengah berpuasa sambil baca ni harap dapat kuatka iman anda apabila melihat gambar ini, mak aku masak nasi tomato, yang tu daging masak merah, yang tu ayam siam masak kari, sedap beb! yang panjang tu burger oblong, hhoho itu paling sedap, (paling x sihat) ade kuah blackpaper, sayor coleslaw macam kat kfc tu, walao! tu ade roti john, kene lak minum ngan air tembikai fresh! perh x ley angkat beb! haha saje nak test korang, nanti petang g la bazzar ye, 

agak agak buka and sahur ni korang main lenjan makan je pape or jage seh? hee aku camni lah, tapi selalu makan je ape yang mak aku masak, x perlu nak g bazaar, g bazaar pun makanan same jek, kalau dia setiap hari ubah gerek sikit, haha, well aku pernah la juga buke dengan makan burger special yang di tarok cheese, roti john, tu burger panjang oblong, (aku kipas susah mati semua jenis burger) dan semalam baru sekali la sahor maggi kari, mungkin makanan2 ini tidak berkhasiat untuk kita, haha baik pulak aku? tapi betul juga, perut dah kosong pastu makan makanan yang kurang berkhasiat, makanan segere, bak kata mak aku, sekali sekale boleh la, jangan selalu pulak, nanti memudaratkan diri pulak kan, x dapat nak raye, raye la kat hospital sebab kene penyakit macam2.

al kisah, taib.. haha aku darjah 2 dah ade apendiks, tu la, lenjan je ape2 makanan, pastu x minum air, (maybe) hehe sebab apendiks ni di sebabkan apabila makanan tersumbat, somethig like that la, haa kecik2 dah ade parot, gangster! haha xde maknenye gangster, taik kucing pun ade, tapi sikit2 je, x banyak la, bila nak makan time buke or sahor tu ingat2 la dulu, ingat orang tersayang, mieda? eh sape cakap? haha hari isnin aku buka kat pizza hut dengan khairulazri, dye mau belanje wokk ramai2, haha maaf ye kalian aku makan benda yang kurang berkhasiat tetapi sedap ini, bak kata mak aku tadi kan, sekali sekale boleh lah, hee peace for Palestine

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

yeke?