05 Oktober 2011

titless


tuih puih pssssssss!! (bunyi spray nyamuk) aish lama sungguh aku tinggalkan afrusy ni. bukan ape, lepas satu, satu masalah datang. dengan raya nya, dengan kesibukannya, dengan kes handphonenya, dengan kes histerianya. aseh tak menang tangan di buat.

selama aku berjauhan, selama tu jugak macam2 ragam dunia aku lihat, haha dunia seh tak teragak, yang dulu dari tak kenal dah berkenalan, makain rapat couple pastu break.. yang dah lama kenal pastu gaduh pastu putus kawan.. kalau untung kawan balik lah, tu pun kalau untung lah kan. untung jugak lah kalau ade yang perasan blog ni dah lama tak menghasilkan idea idea dan kata kata pelik yang aku campakkan kat korang..

isunya takde, isunya masa... masa cepat je berlalu, pejam pejam mati.. pejam celik je dah umur 17 tahun, dah nak amek PMR, yang besar sikit amek SPM, yang tak kurang besar sikit amek STPM, lepas ni apa jadi? wallahualam... dosa anda bertambah atau dosa anda berkurang? fikir sejenak apakah kebaikan dan keburukan yang anda telah buat sepanjang hidup ini.. renung renungkan lah dan selamat beramah.. haha belum habis nak bebel lagi ler.. adakah anda buat baik dengan rakan rakan anda atau buat dajal dengan rakan rakan anda.. tahukah anda bila anda akan mati? jadi segeralah memohon maaf kepada rakan rakan anda jika ada salahnya atau silapnya. walaupun aku lambat beraya di afrusy ni, aku nak mintak maaf jugak..

bukan apa lah kan, aku nak SPM korang nak SPM nak PMR jugak. masing masing nak berjayakan, haa yang tengah PMR tu padan muka lah kan, yang nak SPM tu tak sedar sedar lagi? dari kau bace blog sakai aku ni baik lah baca buku.. haa kan? so geng, tak banyak bende aku nak cakap, just nak bersihkan sarang sarang labah labah dengan nyamuk kat blog aku ni je. so enjoy your life but do have a limit. (haha merepek ape ntah)








rusy: terdengar bunyi guruh, air tempayan di gugurkan, jangan gentar jangan gemuruh. -.-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

yeke?