30 Mei 2011

its holiday and bla bla bla...

rindu sekolah -.-

haha aku dah tak tahu nak cakap ape, afrusy semakin membosankan. camera phone takda, sebab tu aku tak dapat banyak ilham sangat.. sucks. awwh teringat lagi kenangan manis aku dengan handphone tu, amek gambar sesame, jatuh masuk parit sesama. haha i need a phone that has a camera on it and has 5 or above megapixels quality. hahaha ngade ngade.

harini hari isnin, minggu pertama cuti, patotnya aku ada class pagi tadi, tapi tadi pagi terhujan pulak. macam malas lak nak gi. biasalah aku bawak motor je. bawak kereta takpelah jugak kan. bila sekolah tak sabar dengan cuti, bila cuti bosan then tak sabar nak balik ke sekolah balik. sepatutnya cuti kita ini perlu di manfaatkan lagi dengan perkara perkara yang berfaedah seperti membaca, mengulangkaji pelajaran, belajar secara berkumpulan dan sebagainya lagi. Di samping itu, *apasal aku keluar ayat bm nak buat karangan/rumusan ni? tengok haa time ni lah baru nak buat ayat kerangan ayat rumusan, time sekolah taknak. bulsit. hehe


eeeiii spm dah nak dekat, ayo takut siaa. study smart not study hard. kawan aku cakap kene pegang prinsip ni. insyaallah boleh pergi. ya ya ingat geng, aku nasihat kat diri aku dan kawan. spm dah dekat, so ingat ingat mak bapak, mungkin dye bagi hadiah, dye bagi duit belanje, dye bayar kelas tusyen korang, dye bayar bayaran amek lesen kereta motor, tapi pakcik aku cakap, bagi lah hadiah kepada mak bapak kita dengan cara dapat banyak A dalam spm. sedikit sebanyak dapat jugak diorang rasa di hargai. fuh aku perlu berusaha ni. aku cakap kat diri aku jugak dan kawan kawan yang lain. kita sama sama doakan yag terbaik untuk semua. aminn..


so geng, selamat bercuti dan jangan lah korang melakukan perkara perkara yang merbahaya dan pelik pelik di luar sana. masa aku form3 cuti penggal kedua ni lah aku accident teruk. haa so yang bawak motor tu baik baik, bak kate mak aku jangan rempit rempit. sentiasa pakai helmet..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

yeke?