21 April 2011

perak


tetap bangga walau team silat HSM hanya dapat perak dalam jurus wajib putera. yang lain lain tu nampaknya belum ada rezki. hee walaupun aku tak masuk, aku ikut jugak pergi SMK Sungai Abong, yela nak kasi semangat tolong tolong sikit anak buah.

tahun depan dah tak sekolah kan, so time ni lah nak sama sama rasa pergi bertading. aku pun rasa cam nak masuk, yela dah last last zaman sekolah, rugi pulak kalau tak masuk, tapi aku malas datang latihan, tak dapat den nak nolong.

ape ape pun tahniah kepada team silat HSM. yang mana tak dapat tu, banyak lagi masa korang. gerek!



rusy: gambar ni je yang aku boleh snap, nak snap banyak banyak scrin tinggal suku je -.-

1 ulasan:

  1. aku agak trauma dgn silat menyilat nih. sbb ada libat hantu lah bagai sume. hoho. macam hape je. puii~

    btw anda telah ditag di sini :)

    http://sitihelminapunyer.blogspot.com/2011/04/contest-blog-saya-smart.html

    BalasPadam

yeke?