01 Mac 2011

kiri sahaja

haritu dye terjatoh, tapi terjatuh dia lain macam dari sebelum sebelum ni, tepat muka jatuh dulu, mukanya hilang sebelah. hanya nampak telinga dan mata sebelah kiri. setiap bantuan derma boleh di pos ke alamat tersebut. sekian terima kasih.

si jantung hati...
...telah cacat! huu
memohon maaf kepada sesiapa yang telah saya texting, maaf kerana menyusahkan anda apabila text dengan saya dengan huruf huruf sebelah kiri. saya tahu itu adalah annoying, (aku pun nyirap gak)  tapi masalah ini akan saya cuba di selesaikan secepat mungkin.

3 ulasan:

  1. haha ini okeh lg dik, akak pye, langsung tak nampak ape..tensi okeh?:P

    meh ke rumah,
    ~happy birthday damia~
    keep in touch ye..♥♥♥

    BalasPadam
  2. patot ah. aku ingat tggal half. rupenye tggal suku.eh mintak mak baru jelah bang. ==

    BalasPadam

yeke?