28 Februari 2011

si belit belit dan putar

ok apa perasaan kau orang kalau dapat kawan yang suka putar belit kan sesuatu keadaan dan memanipulasikan ia. oh its sucks! maksud? ok perempuan ni cite dengan orang lain bahawa laki ni sebok tergilakan perempuan ni, tapi itu keadaan sebaliknya. (aku pun x paham -.-) ok ini adalah contoh siatuasi:

situasi 1
si A: wei aritu an aku hangout dengan si B yang hot tu lah, nasib baik dye tak gadoh dengan si C sebab aku. si D: ohh ok, dan blablabla lah.

baik, selepas itu si D ini ada lah texting texting dengan si B tanye khabar, kawan lagi lama kenal si B ni.

si D: eh aritu u lepak dengan si A ea?
si B: eh manada, kitorang takat jumpa kejap kejap aje, then balik, not like jumpe lepak, just jumpe aje.
si D: abeh dye cakap dye hangout dengan u and do sort of things?
si B: no i didn't. -.-

kau orang nampak tak? ade unsur perasan yang aku tak tahu macam mana levelnya, dan si A tu kenapa entah nak memanipulasikan keadaan supaya orang sekeliling paham bahawa si B inilah yang dok sibuk suka sangat kat si A. tapi itu adalah sebaliknya.

mungkin dye rase terlampau bangge dapat kawan dengan si B ni, sampai dye tak perasan yang dye sebok jual name si B i kat kawan kawan dye, tambahan si B tu jadi macam modal untuk dye berceritakan, tak annoying ke kan? then si B ni dah banyak kali demgar si A ni sebok jual jual name si B ni, "tadi aku lepak dengan dye" "aritu aku teman si B kesunyian" oh itu bukan perkara sebenar. dye putar belitkan perkara sebenar supaya dapat menjadikan dye feymes dalam cite tu.

jadi apa patut kita buat kalau dapat kawan yang perangai dye macam ni? kita kita kita tengok dia wat gitu sampai lebam. wakaka



rusy: patotlah ramai budak sekolah kau tak suka kau -..-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

yeke?