02 Februari 2011

fixed variables



"bah, share duit nak beli basikal ni?"
"..."

alahai, mule mule aku ingat nak main skateboard aje, tertengok pulak video video skill basikal fixie ni, aduh jatuh cinta pula padamu.

ape bendenye basikal fixie ni? ala macam basikal yang Azizul Hasni Awang main tu, haa tu lah tula, basikal prewel mati, boleh main reverse reverse. boleh main skill.

nak cakap aku ni memang dari kecik main basikal aje kejenye, dari kecik, sederhana, basikal besar, haha semua ada lagi kat rumah, 2 biji gak lah basikal aku kene rembat. ape nak cakap. sekarang basikal basikal tu bagi anak sedare aku dan bapak aku buat masok kebun. terbaik.

haha bukan lah aku tak pernah nampak basikal ni, mule mule takde lah tertarik sangat, tengok videoancume tinggal kumpul duit aje ni. kalau nak tolong boleh, tu haa tekan nuffnang banyak banyak, jom layan orang lama buat trick gile kentang punye. mak kau lah hebat.


1 ulasan:

  1. sekarang memang trend fixy knnn.. semalam pegi GMI, rmai gak budak ronda mlm2 dgn fixy diorang ;)

    BalasPadam

yeke?