02 Januari 2011

yok bergoyang..



yok bergoyang.. haha dah tak sabr pulak nak nyanyi lagu sekolah, tapi eh aku lupa pulak dah?? hahaha bahawasanya saya masih bersekolah pada esok hari dan sesungguhnya saya ingin berjaya dalam SPM 2011 ini.

saya masih budak sekolah, saya masih belum cukup umur, saya adalah calon SPM 2011, saya ingin berjaya, saya akan bersekolah pada hari esok.

hahaha tahun ni semua dah macam aihh.. SPM lah sia, tak kan kau nak masuk dewan peperiksaan dengan otak kosong kot? gila kau kat situ, menangis ber irama etnik Malaysia lah kau sorang sorang kat situ, tahun ni persediaan aku ke sekolah adalah dengan membeli....



.... 3 pasang stokin sahaja, terima kasih mak, sebab aku dah tak sabar nak habis sekolah, nak kerja cari duit untuk anak bini.







tikam : ohsekolah!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

yeke?