31 Januari 2011

cuti tak cuti

cuti cuti cuti, bosan betul aku dengan cuti sekolah ni, baik pergi sekolah dapat gak aku belajar, dari dok rumah, ngadap facebook aje, camna?

kalau tak cuti, dapat gak aku duit poket, cam tak lah carca marba sangat takde duit langsung, ni cuti, dah lah tak dapat duit, tak dapat belajar. aku nak jadi rajin, kalau duduk rumah aku jadi pemalas, haha

memang doe, memang aku budak sekolah lagi, budak tak cukup umur lagi, budak belum jawap SPM, budak belum boleh masuk pub pub tu haa. tak sabar pulak nak abes sekolah nak cari duit, tapi nanti rindu pulak cikgu BI aku.


garang garang pun muke comel. -.-
ala chill lah teacher, kite kan 1Malaysia, yang ni raye, kita cuti, yang ni cuti kita raye, gitu lah.. angpao angan lupa.

tapi aku nak duit, nak beli buku ke? eh tak lah, nak beli fixie dan nak solek skuter -.-



ps: aku rindu sleng sleng 'English Britain + Melayu' dye tu nanti. hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

yeke?