15 Januari 2011

melintas desa


alamak, ini melintas desa tahun baru punya, 2011 punya stail, meretas desa menaiki motoran sejauh 900 meter keliling padang sekolah tinggi muar -.-

wah tak sangke aku merentas desa, ialahkan, dah lah gemuk, tak sihat, tak aktif bersukan, ape lagi? kuat 'main layang layang'. tahan pulak, nak kate menang atau dapat mata di setiap checkpoint tu takde lah, boleh lah juga lari lari jog sikit. dulu aku mane lah aktif bende ni sangat, markah koko punya pasal daa.

gambar atas ni selepas tamatnya kitorang merentas desa, dah habis tu kitorang nak melintas desa pulak dengan satu cine ni, kat muar memang racist sikit derr, boleh pulak orang tengah sibuk lari cine tu nak angkut budak ni pergi depan, da boleh pulak dan pandang badi, aiseh bajet ape kau? tengah bawak laju laju tu dye boleh selamba langgar kaki kawan aku, makan kau satu penumbuk kat pipi, haha berbual lebih, janji pukul 11.30 nak datang gaduh, pukul 12 pun masih takde, sampai kereta peronda polis pun datang, budak budak aku ni pun bersurai, malas nak menunggu. haha tapi kalau ada tu, memang gaduh racits lah, haha 


tikam ubi : dah kumpul kaum ni, hee

7 ulasan:

  1. baju ijau tu mcm knal....hahax

    BalasPadam
  2. tangan spew yng ade gelang merah uh..??
    hahahah XD

    BalasPadam
  3. alamak, moto sape tu ade gelang merah kat tangan? haha

    BalasPadam
  4. question mark??yg x de mtor mcm mne nak join mrentas desa????

    BalasPadam
  5. hahah...jln kaki jek...x pun..bonceng..ngeeee... =P

    BalasPadam

yeke?