24 Disember 2010

menu of the day


sudah bogel XD
baik, ini bukan karingeriii atau blog yang membunuh haiwan haiwan yang tidak bersalah itu. ini arnab yang halal untuk di makan, kenapa aku sembelih dan makan? haha mule mule kawan mak aku bagi 2 ekor, 2 2 ekor tu letak kat dalam kawasan ayam lah kat dalam kebun bapak aku, cantik molek 1 hitam 1 putih... jantan betina lah kan.

dah takdir menimpa arnab 2 ekor ni, yang warne putih tu kene makan ular sawa, ular masok dari lubang pagar tu, dah makan arnab perut dah buncit tak boleh keluar pulak, hehe so aku kesian kan arnab yang warne hitam ni takde pasangan nak buat anak, jadi baik kita sembelih aje, dapat gak rase isi daging arnab yang masih panas, haha mak aku masak kari dan ade sikit goreng, liat liat sedap !



ps: aku tolong sembelih kan juga..

4 ulasan:

  1. liat liat?
    tak ada rasa yang lebi mendalam ke utk kau explain kan?

    BalasPadam
  2. haha daging dye liat ler, kunyah lame sikit, tapi sedap, hati dye manis

    BalasPadam
  3. haha..hati dye manis eh. patot lah. bek jek kawan aku neyh

    BalasPadam
  4. hahaha asal? ape kene mengene ngn aku?

    BalasPadam

yeke?