07 November 2010

bosan bosan bosan

bila bosan apa sia nak buat? melancap? tengok tb? main congkak? makan? ok aku uka makan, haha naseb je ni tade makanan best best, dah makan makan tidur tidur, dah tidur perut buncit pastu ngarok, haha aku memang pantang tidur selepas makan kenyang kenyang, gerenti lagi 24 jam terus buncit, sia!!

ok bosan bosan bukak peti ais tengok ape harta karun yang sedap ada, tade? aku pergi bukak karingeri, bosan? onlie lah facebook, bosan lagi? tengok tv, masih lagi? kita ngadap awek ku lah? yamaha ego haha pastu fikir ape aku nak solek lagi, bajet duit ade lah tu.

cakap pasal duit, sape sape ade duit lebeh boleh sedekah kat aku dalam 2 3 ribu ke, -.- 300 nak pergi solek ego aku, lagi berape ribu aku nak beli nikon d3000, boleh lah ea? ala sikit je, kau kan duit banyak, minat pulak aku kepada seni seni photografi ni, dapat release tension aku tu 


haa ini dia, tapi semua orang cita cita nak beli, jadah lah
kalau semua orang dah cite cite nak beli, nanti dah tak best lah, dah tak boleh nak gempak gempak ade DSLR, haha tapi kalau takat bapak belikan bek tak yah juga, tapi best an dah orang nak belikan * berbual keling tak pelah slow slow kumpul ye, bukan senang nak berjaya

5 ulasan:

yeke?