05 November 2010

aku rindu sekolah rendah

SKTU1

haha teringat aku zaman sekolah rendah ni, Sekolah Kebangsaan Taman Universiti 1 (SKTU1). dengan cogan kata usaha tangga kejayaan. di sini lah aku di lahirkan menjadi pengawas, di sini lah buat ke2 kali aku suka kat seseorang, perempuan sudah tentu, dan di sini aku berjaya menyumbang rekod pelajar 5A dalam UPSR.

 
dulu paling bajet mase 1st time berjawatan ketua pengawas sesi petang, fuhh tak agak, bajet kene tegas lah ape lah, haha dan aku masih ingat tatkala guru besar ketika itu, ape eak name, grr lupe, merotan kami pengawas2 pengawas kerana tidak kawal pelajar, adoi, x masal, darjah 2 aku dah suke 1 awek ni, nak jadikan cerita, lepas mid year exam, aku dan dia x datang, so hari berikutnye aku dan die lah kene duduk semeje di hujung kelas, tempat buang sampah lagi, tapi dye baik, layan aku semacam, haha mulalah aku bergatal, syok sana yok sini, haha siap nak berebut rebut tu aku punya, haha kenangan sudah tentu, dan mase darjah 5, mase tu aku pengawas, cikgu mintak buku, aku cakap tak bawa, tetapi tak siap sebenarnye, 2 buku pulak tu, cikgu tu x puas hati, check beg aku jumpe bukunye, dah x iap pulak, mak aih, buku melayang ke muke, dan terus ke laur, dan di maki maki oleh kerana ketika itu aku pengawas. so memang teruk kene.

darjah 6 aku terus di rendahkan jawatan pengawas, jadilah pengawas biase, tapi aku dapat tebus, aku dapat 5A, menangis aku kat situ, x sangke boleh dapat, sekarang dah ade facebook, semua kawan kaawan lame dapat jumpe balik, kalau dulu tengok dye ni gemok, dah kurus, dulu dye ni air liuh meleleh, dah kacak tampan bergaya, kalau dulu dye ni selekeh, dah handsome gilak, kalau dulu dye ni bodoh dari kau, sekrang dah padai dari kau lah wei! muahaha tapi kenangan ni lah susah lagi nak dapat, dah masok sekolah menengah, semua fikir nak gaduh je kan, sekolah rendah ni ha lagi best,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

yeke?