20 September 2010

ok sedap

fesyen rambut melanda sekolah ku, well ade saloon bhai kat dalam sekolah aku, nama dia 'Amir Hairstyler', haha kau ade? masuk sekolah selepas perhimpunan diadakan sesi gunting rambut free bagi yang sengkek sengkek tidak dapat duit raya nak potong rambut, bertempat di sekitar kawasan dewan dah di anjurkan oleh majlis majlis guru guru disiplin sekolah tinggi, yang BEAN agak kebodohan, kau dah boleh jadi penggunting jembut wei!

tu yang rambut panjang, yang botak licin sehabis habis nya macam mana? ada juga bahh, haha adelah beberapa orang, antaranya adalah aku terperasan sorang budak cine ni, aku ingat anak sami manelah datang sekolah ni, haha pelik betul, abes kes yang gini cikgu nak buat apa? tampal balik rambut rambut yang kau dah potong? haha lek luu, 



ps: rindu makcik kantin

4 ulasan:

  1. makcik kantin tuh cun tak ? nak usha..haha

    BalasPadam
  2. haha of course cun! kawan aku punye mak

    BalasPadam
  3. haha patotlah. rndu makcik kantin kawn mak dye upenye.kemsalm macik kantin eh..haha

    BalasPadam
  4. haha mane ley! aku sorg je! dye bg aym lebeh kat aku! haha

    BalasPadam

yeke?