05 September 2010

lebur mu

kadang orang ni dah buat suatu perjanjian bukan nak di tunaikan, nak cakap aku baik sangat pun tadelah baik sangat, adelah juga perkara perkara buruk telah aku lakukan, tapi masalah tidak menepati janji ni yang payah sikit, dah janji pukul ni pukul tu, datang tepat, dah janji nak datnag ni datang tu, datang je lah, at least pun bagitau alasan alasan yang kukuh serta termasok dek di fikiran, ni nak bagi alasan yang remeh temeh yang membuatkan orang orang di sekeliling naik hantu di bulan ramadhan ni, hantu kene ikat kau yang terlepas? haha da masalah yang paling aku benci adalah menunggu, kau cakap nak tumpang? so kau lah tunggu aku? kenapa aku perlu tunggu kau sampai berjembut jembut untuk tunggu kau nak siap atau nak datang? dah lambat buat muka taik kau yang cantik itu tanpa nak meminta maaf ke sebab lambat? "wei sory lambat" susah? tapi kalau aku, dah mintak maaf pun masih ngarok agi, nyirapp doe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

yeke?