03 September 2010

kenalkan couple ku..


haha dia yang sentiasa di sisi ku, dia yang sentiasa menemani ku ke mana ku pergi, dia lah punca aku berbanga, dia lah segala galaya padaku, banyak kenangan aku dan si dia telah terukir di sini, dia lah yang pandai menyimpan rahsia, dia lah paling ku percaya, dia lah palin ku sayang, perh ayat tidak boleh ke mane! haha, ayat kasi kat gelpren, cair terus minah minah di luar sana, haha tapi memang betul, banyak kenangan motor ni, aku kemalangan pun dengan motor ni, repair dye je rm1700, tak delah teruk mane, takat hanco depan je semua, aku pun tak teruk sangat, just ade luke kat seluruh badan iaitu di kepala,siku, jari, lutut, bakang badan, dan di kenakan beberapa jahitan di kening, bawah bibir, pergelangan kaki, hospital 3 hari, kesedaran 50-50, trauma, gangguan emosi, masalah ingatan, terpaksa berubat secara tradisional untuk mempulihkan diri secara mendalam, sikit sikit jek..hee aku langgar apa? kembara of course, macam mana? aku potong dan bertembung dengannya, golek sampai naek, tapi sumpah aku x ingat pape, aku kemalangan pu aku x ingat, kat hospital macam xde pape, lek je tanye abang urse tu, "bang, saya ni ade patah patah ke?" tido 24 jam, bangun makan termenung tido, pegiberubat tradisioal dengan sepupu aku, dye kap ade 'benda' sudah masuk dan duduk di mata, orang bace yassin aku sibuk nak tido kat situ gak, yassin bukan untuk aku, ade lah majlis doa selamat tu, gerun juga, tapi tulah pengajaran buat aku dan si dia.. haha si dia? sudah tuka rim racing boy saiz 17 inci, menggunakan tayar viva, kotak angin telah di buka dan di ganti air-filter faito racing, acc ialah side-mirror 125, tongkat rxz, tambah borsch, ntah ape nama dye lah, ltak kat absoaber tu,bakul bkp, ingin menukar baju kepada hijau dan absoaber baru..semoga perjalanan lebih selamat dengan si dia..

2 ulasan:

yeke?