27 Ogos 2010

addmath senang

agak agak tusyen tu perlu ke? takat habes kan duet mak bapak or dapat la juge sikit sikit? kalau aku la belajar addmath , cikgu dah bagus, ajar budak semua diam, cikgu HEM ajar memang r, tapi lanchau juga dye ajar, ajar perkara yang asas dalam addmath, agak agak nak lulus dengan cemerlang camne la eak kalau kau tahu perkara asas je, buleh ke? kalau addmath tu senang lain la cite, bukak buku terus dapat, fuhh masyuk juga tu.. dah masok tusyen, tusyen pulak wat hal atau aku ade hal, tempat dah la macam sardin, orang ramai, ajar mendalam sangat sangat pulak? siap bagi homework, kalau homework sekolah pun aku x wat, inikan tusyen? kenap buduh aku masok situ? yela, aku tanye gak sedare sedare dan membe membe aku mane tusyen addmath gajus, bagus, semua tunjuk situ, pegi je la, konon cikgu bestari la, kelas addmath form4 je 3 kelas, market la gitu, haha tapi aku tengok, sorang sorang keluar kelas dye, bazer duet je an kalau x dapat ape kite belajar, baek dok uma bukak buku bace sendiri, haha aku dah benti kelas dye, tapi lepas ni mesti segan sikit, ye r, setiap jumaat mesti jumpe dye kat masjid sembahyang sama sama, pulak? adoy.. haha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

yeke?